Serwis
Jednym z głównych obszarów naszej działalności jest świadczenie usług na najwyższym poziomie. Naszym Klientom oferujemy wsparcie podczas realizacji każdego projektu. Prowadzimy profesjonalny serwis 24/7 z indywidualnym dopasowaniem poziomu usług i ich zakresu.
Prowadzimy zaplecze techniczne. Dzięki temu nasi klienci nie muszą się martwić o awarie systemów Zapewniamy szybki serwis, wymianę hardware-u na sprzęt zastępczy oraz konsultacje z naszymi specjalistami.
Dla klientów naszej firmy przygotowaliśmy szereg udogodnień związanych z obsługą klienta.
System przyjmowania i rejestracji zgłoszeń
Automatyczne klasyfikowanie zgłaszanych problemów w odniesieniu do podpisanej umowy i jej warunków
System IVR dla wygodnego przyjmowania zgłoszeń telefonicznych
Baza wiedzy i baza dokumentów usprawniająca rozwiązywanie problemów
System pomocy zdalnej dla usprawnienia obsługi i minimalizacji kosztów
Zostań naszym klientem i pozostaw nam obsługę teleinformatyczną Twojej firmy i Twoich klientów